پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250669
برخورد سخت باکساني که خطوط قرمز پليس را بر هم بزنند/ لحظات شيرين و پرخاطره پايان سال را به کام خانواده و خودمان تلخ نکنيم
تاریخ انتشار : 1399/12/26 11:59:09
نمایش : 1193
فرمانده انتظامي شهرستان فارسان گفت: هماهنگي با دستگاه محترم قضايي شده بدون تعارف و اغماض باکساني که خطوط قرمز پليس يعني نظم و امنيت و آرامش مردم عزيز شهرستان فارسان را بر هم بزنند برابر با مقررات و قوانين با آنان برخورد سخت و جدي خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ غلامعلي شکري، ضمن تبريک پيشاپيش سال نو از همه‌ي شهروندان گرامي درخواست داريم. خانواده‌ها هشدارهاي پليس را در زمينه‌ي چهارشنبه‌سوري را جدي بگيرند.
 
وي افزود: از نگهداري و استفاده از مواد محترقه -منفجره و وسايل آتش‌بازي حتي استاندارد به‌منظور پيشگيري از هرگونه حادثه احتمالي جدا خودداري شود.
 
وي تصريح کرد: در صورت اطلاع از خريدوفروش و توزيع مواد آتش‌زا و رفتارهاي ناهنجار توسط افراد متخلف مراتب را به پليس ۱۱۰ اطلاع دهيد.
 
وي بيان داشت: خريد، نگهداري، حمل، توزيع و فروش مواد محترقه و منفجره جرم است و متخلفان مطابق ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.
 
وي اظهار داشت: با هماهنگي خوبي که با دستگاه محترم قضايي شده بدون تعارف و اغماض باکساني که خطوط قرمز پليس يعني نظم و امنيت و آرامش مردم عزيز شهرستان فارسان را بر هم بزنند برابر با مقررات و قوانين با آنان برخورد سخت و جدي خواهد شد و اگر فعاليت آن‌ها با خودرو باشد خودروي آنان تا پايان تعطيلات متوقف خواهد شد.

وي در پايان ضمن توجه به هشدارهاي اعلامي و رعايت نکات ايمني توسط شما خانواده‌هاي محترم تلاش کنيم لحظات شيرين و پرخاطره پايان سال را به کام خانواده و خودمان تلخ نکنيم.
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html